Két magyar arany, hat díj az Epicán!

Két magyar arany, hat díj az Epicán!

100% az Epicán: mind a hat magyar jelölésből díj lett! A Café és a Wavemaker ki is utazott egy-egy aranyat átvenni, és a Cluso és a White Rabbit is bronzokat ünnepelhet.

Csütörtök este, Amszterdamban adták át a globális Epica Awards díjait. Az Epica a Kreatív reklámversenye, a Hipnózis nemzetközi partnere, és egyedülálló abból a szempontból, hogy itt a díjakat nem kreatívok adják kreatívoknak, hanem Európa és a világ minden tájáról érkező marketingkommunikációs szakújságírók döntenek a nevezésekről.

Magyar részről Szerényi Szabolcs, a Kreatív főszerkesztő-helyettese zsűrizett Amszterdamban, de a magyar munkáknál a honfitársi érintettség miatt nem volt szavazati joga. Így is kivételes eredmény született: a hat magyar shortlistes jelölésből hat díj született, köztük kettő arany! Ez a régió messze legjobb eredménye: Ausztriában egy arany és két bronz van, cseh részről két ezüst, a lengyeleknél és a szlovákoknál egy-egy ezüst és bronz, román ügynökség pedig ezúttal díjat sem kapott.

Két magyar arany, hat díj az Epicán!


A Café Communications Audio studio – The radio experiment nevet viselő munkája, amelyet az Audinak készítettek, rádióreklámként nyert aranyat és legjobb hanghasználat kategóriában bronzot.


A Wavemaker Hungary kinyitotta ismert emberek könyvespolcait a nagyközönség előtt, az Írók Boltják népszerűsítő Open Shelves projekt is aranyat kapott a kereskedelmi szolgáltatások kategóriában.
 

Cluso Szilágyi Áron olimpiai bajnokkal készített Hacked fantázianevű kampánya, melyet a Generali biztosítónak készítettek, mobiloldalak és appok kategóriában váltotta bronzra a jelölést.

És végül: a 
White Rabbit Budapest által a WWF számára készített KeepLivingCoral két kraft kategóriában, a print kraftban és a reklámfotó kategóriában is bronzot érdemelt ki.